No Name - TSD Iasi

E sfarsitul unei campanii, la capatul careia, desi rezultatul nu e cel dorit, suntem multumiti ca am dat, poate, tot ce am putut. Am lucrat ore in sir, am indurat frigul, am strabatut Iasul in lung si lat. Dar sunt amintiri frumoase, amintiri ce-mi vor ramane in memorie. Momente de neegalat, clipe petrecute cu buni prieteni. Bucurii si tristeti traite impreuna, succese de care ne-am bucurat cu totii, esecuri pe care, impreuna, le-am putut depasi. Insa desi imi pare rau sa o spun, NU VREAU sa fiu marioneta nimanui. Pentru mine a fost ultima campanie alaturi de TSD, sau poate chiar ultima alaturi de vreun partid. Desi am fost de acord ca activitatile campaniei sa se desfasoare intr-un cadru de voluntariat, reprosurile aduse de diferiti membri ai echipei pentru diferite motive absolut banale m-au facut sa ma retrag. Imi pare rau sa spun ca grupul nostru, un adevarat grup, a fost poluat in ultima perioada de acesti pupincuristi, aceste "nasuri pe sus". Le urez lor succes mai departe, si sper sa realizeze ce eu poate nu am reusit sa fac intr-un an, alaturi de partid.

Aici pun punct legaturii mele cu TSD-ul, nu celei cu adevaratii prieteni din cadrul acestuia!

Succes, dragi prieteni, in viitoarele actiuni!

0 comentarii: