What have we done to the world

Iata o melodie care, DA, se ridica la nivelul unui megastar, asa cum era supranumit Michael Jackson, regele muzicii pop. Am gasit clipul acestei melodii, intamplator, in timp ce citeam cateva articole de pe http://www.descopera.ro . Nu am fost un fan al lui Michael Jackson, de fapt chiar nu am o parere buna despre el, ca persoana. Insa melodii precum We are the world si Earth Song impresioneaza, cel putin pe mine.

Enjoy!



Michael Jackson a murit la 25 iunie 2009, într-un spital din Los Angeles, în urma unui stop cardiac suferit la locuinţa sa.

Remembering Michael Jackson. Share your memory.

2 comentarii:

Madalina | 8 iulie 2009 la 15:26

Da! Asta da melodie! Fa un efort si asculta si "Heal the world". Versurile sunt cu adevarat impresionante si transmit un mesaj cat se poate de adevarat. Trebuie sa precizez ca versurile, atat la "Heal the world" cat si la "Earth song" si "We are the world", sunt scrise de Michael. In fond, nu a fost un monstru asa cum il cred multi. Pacat ca presa i-a adus acele acuzatii josnice. Nici eu nu sunt fana MJ, dar dupa ce am vazut un documentar despre viata lui mi-am schimbat radical parerea despre el, in bine, desigur. In fine...Odihneasca-se in pace!

Such Robert | 8 iulie 2009 la 15:35

Michael, chiar daca a fost sau nu asa cum s-a scris in presa cu ceva timp in urma, are totusi si melodii exceptionale, printre care si melodia de care aminteai "Heal the World".

Odihneasca-se in pace!