Stare . . .

Am deja 3 zile de cand nu m-am laudat cu nimic si , nu stiu , pur si simplu parca imi pierd ideile si imaginatia . Vacanta sa fie de vina ? E oare mult prea monotona atmosfera de vacanta ? N-ar trebui , dar asa cred ca e. Zilele trec , parca ma si vad in seara zilei de 14 septembrie gandindu-ma ca a trecut , si ca o sa-mi fie dor de ea. Cu toate ca asta-mi va trece prin cap in momentele acelea, mi-e dor de scoala, de colegi, de profesori, de tot. :(

Citesc blogurile unora dintre voi. Par diferite , acele cateva randuri scrise de voi pe zi par scrise cu mai mult suflet si nu cred ca de vina e talentul de a scrie , e pur si simplu. Adica , pe cine intereseaza ... spiritul civic din judetul iasi , centrul medico - social din Sculeni , sau comentariile mele referitoare la filmul Poveste de cartier ? Si totusi scriu , imi scriu opiniile si despre astfel de lucruri. Poate e ceva diferit la mine , din moment ce chiar imi formez unele pareri si despre evenimente , asemanatoare celor enumerate mai sus. Poate e bine, poate nu. Cine stie ?

Si in concluzie , raman cu intrebarea: Intereseaza pe cineva in mod deosebit ceea ce incerc sa exprim prin intermediul acestui blog ? Astept raspunsuri !

7 comentarii:

Anonim | 3 iulie 2009 la 23:36

Fiecare isi scrie pe blog ceea ce doreste si ceea ce simte. Fiecare are modul lui de a se exprima. Fiecare postare il caracterizeAza pe detinator intr-un fel sau altul. Fie ca postezi lucruri intresante despre tine si viata ta(peripetii, intamplari haioase sau mai putin haioase..),fie ca promovezi diferite chestii sau aduci informatii despre anumite centre/organizatii sau altle de genul, arati cu ce te ocupi si ceea ce iti place. Cu siguranta se gaseste cel putin 1 persoana pe care sa o intereseze ce ai de spus. Nu trebuie sa ai talent de scriitor pentru a avea blog. Poti sa scrii si sa postezi ce vrei, cum vrei, cand vrei.Asa ca sa nu-ti faci griji ca blog-ul tau e neinteresant. :D .

Such Robert | 3 iulie 2009 la 23:38

frumoase cuvinte! iti multumesc, desi te-ascunzi in spatele unui anonimat! felicitari oricum pt aceste cateva randuri! mult succes :)

Madalina | 3 iulie 2009 la 23:47

cu mare placere ;;) :* .

Such Robert | 3 iulie 2009 la 23:50

:))

radu | 4 iulie 2009 la 09:20

intereseaza
cel putin pe mine ma intereseaza
shi nu cred k sunt asa de ciudat sa nu seman cu altii
in concluzie intereseaza si pe altii
scrie k scri ceea ce iti place shi faci bine!

Anonim | 4 iulie 2009 la 20:07

pai..chestia e ca gandesti foarte pesimist..esti pe aceeasi lungime de unda cu mn..da'e ok..la asta ma gandeam si eu..pe cine intereseaza despre centrul medico din sculeni..nu pe f multi..dar restul e ok..scrii ce simti si asta e bn..de aceea e si un fel de jurnal..pe internet.. si cine vrea sa citeasca blogul bine..cine nu..(cum spune un prieten de al meu)- SALOOT! ;)) take care>:D<

ioana igroeg | 5 iulie 2009 la 19:45

imi place faptul cum iti expui parerile si cum le comentezi.
nu stiu imi dau seama ca te pricepi la asa ceva.. mult succes cu blogul,sincera sa fiu de fiecare data cand apare ceva nou citesc ca sa vad ce a mai scris colegul meu pe blog.. p.s: ti-am zis ca ma fac fana;))