O adevarată prietenă

Nu, nu scriu aceste câteva rânduri pentru a-ți întoarce un gest atât de frumos și de sensibil. Scriu pentru că e ceea ce simt, e felul meu de a-ți mulțumi pentru toată încrederea, atenția și iubirea pe care mi le oferi zi de zi. Ești cea care mereu mă va susține, cea care îmi este mereu aproape, care mă asculta de fiecare dată când am nevoie.

În curând se împlinește un an de când ne-am cunoscut, un an a cărui consecință este dată de cea mai strânsă prietenie. O prietenie frumoasă, spre care s-au aruncat poate zeci de săgeți, săgeți care nu au reușit și nu vor reuși să destrame legătura dintre noi. E ceea ce s-a creat pentru că, împreună, am depășit praguri peste care n-am fi trecut singuri.

Da, au fost momente în care am plâns, unul lângă celălalt. Erau lacrimi ce nu meritau a fi ascunse. Ne-am bucurat împreuna. Ne-am completat unul pe celălalt de nenumărate ori. De ce? Pentru că soarelui nu îi lipsește luna, așa cum lumina n-ar fi lumină fără întuneric. Pentru că cerul are nevoie de pământ, așa cum pământul are nevoie de cerul său deasupra, așa cum eu am nevoie de tine!

Îți mulțumesc, Beatrice, pentru că îmi ești o atât de bună prietenă ! Nu știu când, cum sau dacă voi reuși sa-ți mulțumesc pentru tot, așa cum meriți ! Iți repet ceea ce nu vreau să uiți niciodată,


2 comentarii:

Bett Vişină | 2 iulie 2010 la 21:58

Ti-am deschis blogul,simtind o oarecare emotie.
Am zambit vazand poza,apoi am citit randurile ce m-au emotionat,amintindu-mi de clipele inegalabele ce le-am avut impreuna.
Discutiile de pe aleea cu castani si multe alte clipe au fost cele ce ne-au unit o adevarata prietenie.
Iti multumesc pentru tot!
Te iubesc!.

Unknown | 15 august 2010 la 15:20

Cand am citit blog-ul tau m-a cuprins o stare de nostalgie...regrete....dar in acelasi timp m-ai facut sa inteleg ink o data k dragostea nu are limite,varsta si daca iubesti cu adevarat nici 1000000 de dusmani nu te pot desparti de persoana iubita!
Dragostea adevarata e aceea care trece prin multe greutati si suspine...Daca nu iubesti nu suferi...viata ne ofera multe surprize,placute sau nu.Daca iubim si suntem iubiti totul este din ce in ce mai bine!
Esti un om deosebit si meriti sa fii iubit!