Pentru inceput...

Dupa ce am desfiintat vechiul blog, consider ca odata cu intrarea in vacanta de vara imi pot permite sa ma ocup de un altul. Si pentru ca tot e vorba de vacanta, sa fie primita! :)) Cu siguranta aveam nevoie de cateva saptamani libere, dupa un semestru, sau de ce nu, un an foarte incarcat, la capatul caruia nu ma pot insa plange ca nu am avut si realizari. Nu voi incepe sa enumar acum toate activitatile in care m-am implicat in ultimile luni, dar ideea e ca mi-am atins in mare scopurile.

Este ca ai diferite idei despre cum ti-ai putea petrece vara asta?? :D Poate ma ajuti si pe mine cu ceva idei, propuneri, samd. Cam atat pentru moment. O seara buna!

4 comentarii:

Ioana | 12 iunie 2009 la 19:05

fain.
mai multe posturi te rog. ;;)
Ioana.

Such Robert | 12 iunie 2009 la 19:14

sunt la inceput.. promit sa progresez :)

Sweet Insanity | 12 iunie 2009 la 20:11

propuneri?
mare,munte cv?
:-"

Such Robert | 12 iunie 2009 la 20:15

da, e o idee :D
dar pe ai cui bani? :))