Poveste de cartier - penibilitate

Iata cu ce vor cei de la Pro TV sa ne atraga atentia in aceasta seara! Cu un pseudofilm, pentru care in opinia mea, nu se merita nici macar o ora jumatate din timpul liber. Pe langa faptul ca actiunea filmului il are ca protagonist pe inegalabilul Sorin Copilul de Aur, coloana sonora este de-a dreptul penibila, asta din punctul de vedere al unui om ce prefera orice altceva in locul vesnicilor manele.

Desi nu am nimic impotriva celor ce asculta acest gen de ... muzica, nu stiu pe cine ar mai interesa un asemenea film. Este incredibil cum la o ora cand audienta creste, in mod normal, atat de mult cei de la Pro TV aleg sa ne prezinte un astfel de program! Nu inteleg cine nu poate dormi duminica noaptea pentru ca nu l-a vazut pe Copilul de Aur si altii de talia lui, iubindu-se,fugarindu-se,luptandu-se, s.a.m.d. ( "si asa mai departe" pentru cei ce nu stiu ) pentru... inca nu am inteles pentru ce!

Enjoy !


Si totusi ... cati dintre voi ati urmarit filmul? ;)

2 comentarii:

ktalinoo | 22 iunie 2009 la 10:45

eu am vazut filmul...pe vremea cand mai aveam o mica tangenta cu manelele...acu cred k nu l-as m-ai suporta...am vazut din treacat ca a fost aseara pe Pro tv ..asta cred ca e a 2 oara cand il dau:))

Anonim | 22 iunie 2009 la 15:54

of katalinoo ce mai intri tu p toate blogurile [-( . :)) .

in leg cu filmu'..l`am vzt az'noapte in reluare :| . final de cacaot...vulgar pana peste limite...ce mai .. film facut in Romania! :-j nu stiu sincer unde o sa ajungem daca se contiua asa. :|