Cu cine votezi ?

Au ramas cateva saptamani pana la alegerile prezidentiale ce vor avea loc in toamna aceasta. Candidati vor fi , probabil , cum doar la noi poti gasi . . . fara numar! Considerand ca ai indeplini conditiile necesare unui drept de vot pe cine ai vrea ca presedinte al Romaniei ?
Voi lua ca exemple doar trei nume importante ale vietii politice anului 2009: Mircea Geoana , candidat din partea aliantei PSD+PC , Crin Antonescu , reprezentant al PNL-ului si , actualul presedinte , Traian Basescu , ce candideaza din partea partidului democrat liberal ( PDL ). Dupa 5 ani in care am trait sau nu bine , iata-ne pusi in postura de a ne alege omul ce poate schimba soarta unei tari aflate parca pe un tobogan de la instalarea in fotoliul de presedinte a lui Base. In ultima perioada al nostru guvern a reusit doar sa-i duca pe unii dintre noi de nas , avand drept scuza criza economica mondiala . Nimeni , insa , nu s-a obosit sa gaseasca solutii anti-criza , care sa ne scoata din declinul economic prin care trece tarisoara noastra. Avand in prim-plan acest punct de vedere , consider ca lupta ar trebui sa se dea intre Mircea Geoana si Crin Antonescu , insa . . . Orice ar fi , stiu ca urmeaza o campanie electorala grea , pe care o astept cu nerabdare. :D Iar la numararea voturilor . . . cel mai bun sa fie . . . ales ! :)

Raman la intrebarea , cu cine ai vota la alegerile din toamna ?

1 comentarii:

Ionushkya | 29 septembrie 2009 la 16:52

sa consideram un om simplu, asa ca mine, care nu are nici cea mai mica tangenta cu politica. vroiam neaparat sa-ti raspund la intrebarea "cu cine ai vota la alegerile din toamna?" si am facut urmatoarea chestie: am dat un search pe youtube pentru fiecare lider in parte. si iata ce am gasit:
Crin Antonescu : http://www.youtube.com/watch?v=FdogswjgyzI . nu stiu cum ar conduce omul asta tara, dar prima impresie pe care mi-o face e aiurea. mi-ar placea ca cel care ne reprezinta sa nu faca dezacorduri, macar in discursuri.

Pentru Mircea Geoana am gasit urmatoarea chestie: http://www.youtube.com/watch?v=FfhdmLs27cM . si mi-a placut. omul vorbeste cursiv. nu l-am auzit comunicand in romana, dar presupun ca daca stie sa vorbeasca engleza, nu poate sa fie asa prost la romana.
Pe al nostru Basescu nu mai este nevoie sa-l caut sau sa-l aud vorbind. e peste tot oricum.
Prin urmare, verdictul meu se indreapta in favoarea liderului PSD.
Si nu sunt partinitoare.

>:D<