Welcome back!

Ok , a trecut o saptamana de cand m-am intors la scoala . Ei bine , diriga noua , sala de clasa noua , profi noi , materii noi si , de ce nu , prieteni noi ? Dar e ok , imi place. Daca la inceput am crezut ca dupa 2-3 zile imi vine dorul de vacanta , iata-ma dupa 5 zile cu un dor nebun de scoala . M-as muta acolo , nu stiu , e prea bine ! :)) Deja suntem implicati , eu si colegii mei , in vreo doua - trei proiecte . Super ok , daca ma gandesc bine ! Imi place sa ma bag in toate !

Referitor la "boboceii" de anul asta , imi par oarecum . . . timizi , speriati , nu stiu . Pentru aceia dintre ei care citesc randurile astea , fratilor , curaj , cu totii am fost ca voi , cu totii am trecut prin clasa a 9a , si cu totii am ajuns niste mici dracusori ai Scolii Normale ( ok , cu mine-n frunte :)) ). Oricum , eu va urez mult succes , si desi mosu` Robert va lasa peste vreo 2 anisori , sper eu pentru bancile unei facultati , aveti de "chinuit" cu mine ! :)) Par fericit si multumit , nu ? Cred ca , chiar sunt ! Sper din tot sufletul ca anul acesta sa se faca un efort si sa nu mai treaca nimeni prin ce-au trecut elevii claselor a 9a de anul trecut , adica , la naiba , vrem cu totii un BAL AL BOBOCILOR !!

Azi am fost , oarecum uimit , sa vad cum colegii m-au ales sef al clasei . Ce sa spun , le multumesc pentru incredere ! Sper sa nu dezamagesc pe nimeni anul asta , iar in ceea ce priveste consiliul elevilor ( de care iar mi-e dor ) sper sa am acelasi elan iar neuronii sa se fugareasca intre ei , undeva in c3r3bel-ul meu , cel putin in acelasi ritm cu cel de anul trecut.

Ok , cam atat . Pa ! :|

9 comentarii:

Anonim | 18 septembrie 2009 la 21:47

idee n'am dc te au ales
:|

Such Robert | 18 septembrie 2009 la 21:49

ce'ar fi sa'i intrebi ?;)

Anonim | 18 septembrie 2009 la 22:21

porcu meu e sef d clasa :>

porcule :x :*

Anonim | 19 septembrie 2009 la 12:06

deci imi place articolul'.....si ms de incurajari.....referitor la bobocei...:*...si te astept la balulu nostru de la eminescu:*...pup...:*

Amy Lee | 19 septembrie 2009 la 12:06

Mult succes anul asta.. imi pun speranta ca ai sa ne reprezinti bine!

Anonim | 22 septembrie 2009 la 20:24

Felicitari:> Seful clasei.;;) vad ca esti entuziasmat. La noi nu se pune asa de mult accent pe chestia asta, suntem niste "copchii" adunati intr-o sala de clasa, care nu stiu sa comunice civilizat unii cu altii. :)).

In legatura cu boboceii, ce mandra am fost la timpul meu:> Desi iar, nu'i asa mare chestie.


Bafta in continuare cu blogul. :*

Anonim | 22 septembrie 2009 la 21:18

Te rog, nu mai zi! Mi'e foarte ciuda ca nu am fost astazi. Am inteles ca a jucat si Straut. 8-| Ma roooog. Nu'mi mai zi >:P. Si cum sa ma vezi daca nici nu stii cum arat:-w. >:D<

Anonim | 22 septembrie 2009 la 21:37

cam greu sa te ghidezi dupa poza aia. :)).

Anonim | 25 septembrie 2009 la 22:58

Hai, ceva nou :> ;;)