Momente . . .

Incerc, dar cum ma pot descarca? Cum pot uita de tot, cum ma pot distanta de grijile zilnice? Nu sunt decat un tanar adolescent, stiu ca ceea ce acum mi se par adevarate probleme sunt doar niste hiperbole a unor mizilicuri, pe care le voi intelege doar odata cu inaintarea in varsta, si cu dobandirea unei adevarate experiente de viata. Adevaratele probleme nu sunt cele de acum, sunt cele ce vor aparea peste ani si ani! Fac din tantar armasar, sunt constient, poate, de asta. Insa nu ma ajuta in a trece peste . . . Vreau sa fiu un alt EU, unul care sa fie mai interesat si mai preocupat de activitatile lui, unul care sa revina la momentele in care isi putea concentra atentia pe anumite chestiuni, unul care sa aiba puterea de a le face pe toate asa cum isi doreste. Nu e vina ta, e vina mea pentru ca m-am atasat poate prea repede de tine, mi-am dat seama prea tarziu, dar nu regret. Am speranta ca, candva, va fi bine. Am prieteni care imi sunt aproape, care ma ajuta, in care am atat de multa incredere, prieteni la care nu voi putea renunta vreodata. Va multumesc Caro, Oana, Cleo, Isa . . . Va multumesc pentru tot !

Trec prin momente dificile, Dumnezeu l-a luat dintre noi, poate prea repede, pe un om deosebit, cu defectele dar mai ales cu calitatile sale! Dumnezeu sa te ierte, unchiule! Desi nu am avut ocazia sa te cunosc asa cum as fi vrut, distanta dintre noi fiind una dintre piedici, stiu ca lacrimile varsate in aceste momente pentru tine sunt pe deplin meritate. Dumnezeu sa te odihneasca in pace!
...

1 comentarii:

Delilah | 6 decembrie 2009 la 22:17

ai idee cat de vinovata ma simt?
nu stiu de ce.
Nu ma intreba.