Atunci cand...

De ce merge atat de greu chestia asta? Incerc doar sa impac pe toata lumea, vreau doar sa fiu intelegator, vreau sa va inteleg, sa va ascult, sa va ajut... Chiar crezi ca ma intereseaza cat pupi tu in cur, cat barfesti tu, si cat de invidiosi sunteti voi? Adevaratii prieteni, cei la care tin cu adevarat, sunt cei care imi vor fi mereu alaturi, cei care ma vor critica, cei care imi vor spune tot ce le place sau nu la mine, fara ocolisuri! Nu am nevoie de marionete, nu vreau sa te-nvarti in jurul meu, sa te prefaci, sa dai din coada aiurea, doar pentru a obtine cine stie ce foloase din partea mea! Sunt dispus sa ajut pe oricine, cu tot ce pot! Nu am nevoie de un grup prea larg de prieteni, daca nu sunt in stare sa ii pastrez pe toti! Ma pot rezuma la o singura persoana, daca e nevoie. Te-ai gandit ca poate tu esti aceea?

4 comentarii:

Amy Lee | 16 octombrie 2009 la 21:28

Am avut si eu asemenea oameni in viata mea si sincer nu credeam ca realitatea poate fi alta.Prietenii adevarati sunt greu de gasit si mai ales greu de pastrat. increderea,devotamentul,simpatia, iubirea ... toate astea intr-o zi se vor termina si prietenia se duce naibii.In ziua de azi nu poti numi pe nimeni prieten adevarat ci doar amic.Singurul prieten adevarat esti tu insuti,in tine sa crezi, pe tine sa te ajuti,pe tine sa te iubesti, desigur fara sa dai dovada de egoism ...numai bine

Ionushkya | 16 octombrie 2009 la 21:31

cu toate astea, daca ar trebui sa alegi o persoana, care ar fi aceea?

Alina | 16 octombrie 2009 la 22:36

adevarul este ca cea mai imporanta persoana din viata mea sunt eu, ceea ce, din pacate, am descoperit nu demult.cand vrei sa faci tuturor pe plac, te trezesti ca unii inteleg gresit intentiile tale. prietenii adevarati nu-i descoperi peste noapte. iti ia mult timp sa le afli calitatile, defectele... am avut o prietena... anul asta, de ziua ei implineam 11 ani de cand ne cunoatem; pentru noi ar fi fost o sarbatoare... se spune ca prietenii adevarati sunt acceptati cu tot cu defecte, dar tot prieten se numeste si cel care te incurajeaza in ceea ce vrei sa realizei, chiar daca lui i se pare ca nu procedezi corect. si uite ca n-a fost sa-mi fie prietena. dar am destul timp sa-mi fac prieteni adevarati si unul singur daca il am, pot sa spun ca sunt cea mai norocoasa. si il am!

Anonim | 7 mai 2010 la 22:11

ai cea mai mare dreptate [;;)] [:*][:*]