Homework. Pentru ca te iubesc! :))


Cerinta: Realizati o scrisoare de dragoste pentru un coleg/o colega! :))

Aceasta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare!
Vizionarea acestei postari, fara acordul parintilor, este interzisa minorilor sub 12 ani!
Genul programului: Comedie

Dragul meu coleg, te iubesc cum o mama isi iubeste copilul, cum o profesoara isi iubeste elevii, cum eu iubesc informatica si cum tu, colegule, ma iubesti pe mine. Pentru mine esti totul, esti soarele de pe cer, apa din mare sau lacrima din ochiul tinerei fecioare ce plange de dorul iubitului ei, plecat cu Titanicul.
Pentru tine as da totul, mi-as da painea sau colacul de la gura, vinul din pahar sau spirtul de pe gat. Esti dolce-gabana ca rosia-montana! Te iubesc cum nimeni nu o poate face, iubitul meu coleg!

2 comentarii:

Amy Lee | 1 noiembrie 2009 la 12:38

Stiam cat de mult ma iubesti:)))

carmen | 2 noiembrie 2009 la 13:40

colegu nu tr sa imi oferi asa multa iubire ma multumesc sa stiu ca tii putin la mn:)))poop colegu...sa sti ca e faina poza