TU, cu TINE si pe TINE

Scriu . . . despre mine . . . Poate ai dreptate, de pe blogul meu lipsesc . . . eu. Nu am sa o fac pe-a suferindul acum, nu asta e ideea. Scriu despre mine pentru ca sunt intr-adevar lucruri care-mi trec zilnic prin cap si lucruri despre care am preferat sa nu discut cu nimeni. Nu pentru ca nu as fi vrut, sau nu as fi avut cu cine, ci pentru ca nu vreau sa incarc pe cineva cu toate gandurile mele.

Am incercat sa inteleg orice si pe oricine, iar TU stii asta. Tot timpul am vrut sa raman un foarte bun prieten si cu TINE, dar si cu TINE. Am vrut mereu ca TU sa imi ramai prietena mea cea mai buna, cum erai acum ceva timp. As fi vrut ca VOI sa-mi fiti in continuare adevarate surori, iar TU sa nu uiti ca am tinut atat de mult la TINE, fara ca macar sa fi avut ocazia sa-ti dovedesc asta. N-as fi vrut ca pe TINE sa te supar, iar pe TINE n-as vrea sa te dezamagesc. Sunteti VOI, cei pe care ii ascult si incerc sa-i inteleg oricand! Nu intreba ce si cum! Stii bine care ti-e locul aici.

"Gândurile sunt umbrele senzaţiilor noastre - întotdeauna mai întunecoase, mai goale, mai simple decât acestea." - Friedrich Nietzsche


3 comentarii:

Ionushkya | 13 octombrie 2009 la 21:23

e foarte foarte dragut articolul asta. sunt curioasa cine te-a facut sa-l scrii.

Sweet Insanity | 13 octombrie 2009 la 21:35

vezi ca se poate :D
mai vreau
:d

Madalina | 16 octombrie 2009 la 21:57

nu stiu de ce.. articolul asta m'a facut sa plang:|.
prea frumos... bravo:).