Prepared 2 do more part.2

Iata-ma la finalul primului modul , al primului meu training . Dupa o zi plina , s-a incheiat si-a doua parte a acestui modul , cu bine , zic eu . Astazi au fost continuate discutiile de ieri , sub aceeasi indrumare a lui Bogdan Balaniscu si Silviu Vasile , oameni pe care dupa aceste 2 zile , ii apreciez oarecum mai mult , le apreciez munca si mai ales pregatirea de care dau dovada . Chiar discutam cu un prieten pe aceasta tema , a traineri`lor ce ne-au suportat , iata , 2 zile .

Din nou , o prima bulina neagra a fost punctualitatea , ce pare sa nu fie la locul ei in cadrul acestor activitati . Actiunea a inceput astfel cu cca o ora intarziere , si a durat pana in jurul orei 19:30 . Uh , destul de obositor , insa extrem de interesant . In finalul zilei fiecare membru a fost evaluat de catre colegi , prin acordarea de punctaje de la 1 la 5 , pentru diferite "capitole" ( carisma , implicare , impresie generala , etc. ) . Am reusit sa obtin 187 de puncte , punctaj ce mi-a asigurat pozitia a V-a dintr-un total de 17 membri . Teoretic bine , avand in vedere faptul ca a fost primul meu training . La sectiunea feed-back din partea colegilor impresia generala a fost ca lucrez foarte bine in echipa , desi , spun unii , mai am de lucrat la munca individuala si la comunicare . E OK ! Tin cont de sfaturile voastre !

Per total sunt bucuros ca am participat la un asemenea training , din care am avut ce invata , de la ce inseamna succes , oameni de succes , pana la valorile morale ale unui individ , ce reprezinta baza unei societati .

Felicitari organizatorilor !

0 comentarii: