Prepared 2 do more

Astazi am participat timp de aproximativ 3 ore la primul meu training , alaturi de colegi din TSD si din organizatia de tineret a P.C.-ului . Si da , a fost interesant , poate chiar mai interesant decat ma asteptam ! :D . Trainingul a fost condus de Bogdan Balaniscu si Silviu Vasile , primul dintre ei fiind cel ce ne-a condus in campania pentru alegerile europarlamentare . Inceputa cu o intarziere de aproximativ 45 de minute , startul actiunii a fost dat de Bogdan , printr-un joc , rolul acestuia fiind de a ne face sa ne cunoastem mai bine intre noi , si NU , nu e celebrul joc cu ziarul :)) . Discutia a fost continuata de Silviu Vasile , cu care am avut o dezbatere pe tema succesului , a persoanelor de succes , a conditiilor ce duc la succes si nu in ultimul rand am discutat despre partidele de dreapta si de stanga . Interesant , zic eu , desi una dintre nemultumirile generale ale tuturor participantilor a fost aceea ca trainingul a inceput la o ora mult prea tarzie . Oricum ar fi , maine m-asteapta al doilea modul , care incepe la ora 9:00 A.M. si va dura probabil ore bune .

In finalul prezentarii am urmarit un scurt filmulet , pe tema zambetului ("smile") , filmulet ce va invit sa-l vizionati . ENJOY !

0 comentarii: