Rapid Buc. - Poli Iasi 4-1 :|

Da, asta e scorul cu care baietii nostri au inceput campionatul , si tot odata meciul ce a reprezentat debutul oficial al lui Petre Grigoras pe banca tehnica a iesenilor. Groaznic , zic eu , mai ales dupa declaratiile pline de optimism si entuziasm date de jucatorii si antrenorii ieseni . Poate ca ne-am dorit prea mult un rezultat pozitiv , nu cred.

Daca la finalul primei reprize inca speram la un rezultat bun , chiar daca eram condusi ... a doua repriza am inceput-o dezastruos ... apararea desi a gafat si in primele 45 de minute , am scapat cu noroc , noroc care ne-a parasit in repriza a 2a ce sa faci cu atacant precum balba? cum zicea cineva , mai putea juca inca pe-atat ca tot nu vedeam vreun sut la poarta ... inafara de acea lovitura de cap , sau asta ar fi vrut sa fie , n-am vazut nimic la el . Doar faulturi !! cred ca putem gasi printre tinerii nostri un atacant sa fie de macar aceeasi valoare cu a lui balba , cel putin am da sansa si unui pusti . nu stiu ce fel de joc a vrut grigoras sa fie asta , pentru ca in mod normal cand spui ca joci ofensiv , cu o linie de 3 atacanti , ar trebui sa ai mai multe ocazii de a marca si , implicit , sa apara si golurile . poate ar fi fost altceva daca pierdeam cu 4-3 , si-am fi spus ca s-au dedicat mai mult atacului . asa , .... de laudat bujor pt debutul sau , si de ce nu , buta ... care cel putin in prima repriza a avut cateva centrari foarte reusite . sa se vada oare absenta batranului onut in defensiva ??? sau , tactica gandita de grigoras sa ne fi adus in situatia asta ??? Am plimbat mingea bine , zic eu , in comparatie cu anii precedenti , insa pana in momentul in care ar fi trebuit sa apara finalizarea ... asta e , sper doar sa treaca baietii peste acest rezultat si sa recuperam macar un punct saptamana viitoare . BAFTA !

Golul iesenilor a venit in minutul 84 , marcator Vlad Alin Bujor . Atacantul ieşenilor a reluat în plasă din 5 metri, nemarcat, după o centrare venită de pe partea stângă.

0 comentarii: