Declaratie

Nu-ti pot darui mai mult decat sufletul meu. Ma ofer tie, cu totul. Eu nu pot darui fericire, nu pot usca lacrimi. Mi-e imposibil sa oblig zambetul sa-ti lumineze chipul umbrit de tristete si suferinta. Nu sunt in stare nici macar sa opresc timpul, sa-ti arat o dragoste infinita. Nu am o avere pe care sa o pot imparti cu tine. Nu-ti voi aduce soarele aproape, sa-ti lumineze calea, sa te incalzeasca. Nu voi indeparta de tine frigul unei seri de februarie. Mi-e din nou imposibil, asa cum mi-e imposibil sa pot aduna multitudinea de stele in palma, sa ti le ofer ca semn al iubirii mele. Nu voi impiedica ploaia sa te patrunda, asa cum nu voi impiedica razele soarelui sa te arda. Mi-e rusine, nu pot face nimic din toate acestea. Pot doar sa ma ofer tie, urmand ca tu sa-mi hotarasti soarta ... TE IUBESC !

2 comentarii:

Madalina | 7 februarie 2010 la 15:24

Buna:D. Vreau sa te anunt ca m'am mutat pe Wordpress. Si daca vrei, poti adauga la lista d blguri http://casavezi.wordpress.com :D .

Anonim | 16 martie 2010 la 20:06

mai e cazul să spun că e foarte tare postul ? :*